საქართველოში მოქმედი ყველა პორტის ტვირთბრუნვა შემცირებულია, ამის შესახებ ეკონომიკის სამინისტრის სტატისტიკიდან გახდა ცნობილი.
2016 წელს საქართველოს უმსხვილესი პორტის - ფოთის პორტის ტვირთბრუნვამ 6.3 მილიონი ტონა შეადგინა, რაც 2015 წელთან შედარებით, 8%-ით ნაკლებია. 2012 წელთან შედარებით ფოთის პორტის ტვირთბრუნვა 16%-ით, ბათუმის პორტის ტვირთბრუნვა კი 30%-ით შემცირდა.
საქართველოს პორტების ტვირთბრუნვა 2016 წლისთვის ასე გამოიყურება:
- ფოთის პორტი - 6.3 მილიონი ტონა, კლება 8%
- ყულევის ტერმინალი - 1.6 მილიონი ტონა, კლება 36%
- ბათუმის საზღვაო ნავსადგური - 5.6 მილიონი ტონა, კლება 2%
- სუფსის საზღვაო ტერმინალი - 4.1 მილიონი ტონა, კლება 2.3%
პორტებთან ერთად გასულ წელს რკინიგზის ტვირთბრუნვაც შემცირდა:
2016 წელს საქართველოს რკინიგზის მიერ გადაზიდული ტვირთის მოცულობამ 11.9 მილიონი ტონა შეადგინა, რაც 2015 წელთან შედარებით 15.6%-ით ნაკლებია. მეტიც, გასულ წელს რკინიგზის გადაზიდვები საავტომობილო (ტრაილერებით) გადაზიდვების მოცულობაზე 2.5-ჯერ ნაკლები იყო.
ტვირთბრუნვის კლება 2016 წელს არ დაწყებულა, 2012 წელთან შედარებით, საქართველოს რკინიგზის გადაზიდვები 40%-ით არის შემცირებული. რკინიგზის მიერ გადაზიდული ტვირთების მოცულობის შემცირების შესახებ ეკონომიკის სამინისტროს სატრანსპორტო სტატისტიკიდან გახდა ცნობილი.
რკინიგზის ტვირთბრუნვა 2012-2016 წლებში ასე გამოიყურება:
2012 წელი - 20.1 მილიონი ტონა
2013 წელი - 18.2 მილიონი ტონა
2014 წელი - 16.7 მილიონი ტონა
2015 წელი - 14.1 მილიონი ტონა
2016 წელი - 11.9 მილიონი ტონა