რეკლამა

ოპონენტები "ევროპაბეთის" კამპანიას - "პასუხისმგებლიან თამაშს" დადებითად აფასებენ ®

სპორტსმენები, აქტივისტები და სხვა ცნობილი ადამიანები ბოლო ორი დღეა, აქტიურად ეხმაურებიან "ევროპაბეთის" ახალ სოციალურ კამპანიას "პასუხისმგებლიანი თამაში" და დადებითად აფასებენ კომპანიის ამ ინიციატივას.

ამ ინიციატივას ჭადრაკის ფედერაციის ხელმძღვანელი გიორგი გიორგაძეც ეხმაურება და კომპანიის მიერ პასუხისმგებლიანი თამაშის კონცეფციის დაანონსებას დადებითად აფასებს. ის სათამაშო ბიზნესის ბაზრის სხვა მონაწილეებსაც მოუწოდებს, გაიაზრონ სოციალური პასუხისმგებლობა ბიზნესში. 

"ჩვენი ქვეყანა ჯერ არ არის იმდენად განვითარებული, რომ ბიზნესს სოციალური პასუხისმგებლობის ვალდებულება ჰქონდეს, ამიტომაც კომპანიის მხრიდან მსგავსი ნაბიჯი მისასალმებელია", - აღნიშნავს გიორგაძე.

"ძალიან მომწონს, ასევე, ახალი კამპანიის სლოგანიც: სრულწლოვან ადამიანს უნდა ჰქონდეს განტვირთვისა და თამაშის უფლება, თუმცა პასუხისმგებლიანი თამაშისკენ მოწოდება ძალიან მნიშვნელოვანი ნაბიჯია კომპანიის მხრიდან", – ამბობს ის.

"ევროპაბეთის" მიერ პასუხისმგებლიანი თამაშის კონცეფციის დაანონსებას და CSR პროექტების გაძლიერებას დადებითად აფასებს „საქართველოს უძლიერეს მამაკაცთა ფედერაციის“ პრეზიდენტი ავთო ახვლედიანი. მან დღეს, 11 დეკემბერს მიმართვა გაავრცელა, სადაც „ევროპაბეთის“ მიმართ სპორტსმენების მხარდაჭერა გამოხატა.

„ძალიან მნიშვნელოვანია ბიზნესის მხრიდან სოციალური პასუხისმგებლობის ამხელა მასშტაბით გააზრება“, - აღნიშნა ახვლედიანმა. „მით უმეტეს, მისასალმებელია ის ფაქტი, რომ კომპანია რეკლამის ბიუჯეტიდან დაზოგილ თანხას სოციალური პასუხისმგებლობის პროექტების განვითარებას მოახმარს. აქედან, ჩვენთვის, სპორტსმენებისთვის, ძალიან მნიშვნელოვანია სპორტის მხარდაჭერა, რასაც „ევროპაბეთი“ ადრეც დიდ ყურადღებას უთმობდა“, – დასძინა მან.

აზარტული თამაშების წინააღმდეგ მოძრაობაში ჩართული მომღერალი ელენე კალანდაძეც დადებითად აფასებს „ევროპაბეთის“ ახალ წამოწყებას და სხვა კომპანიებს მოუწოდებს, მას მიბაძონ.

„აბსოლუტურად ვემხრობი იმას, რომ გარე ბილბორდები უნდა მოიხსნას და, საერთოდ, ჯობია, ყველამ მიბაძოს და აიკრძალოს საერთოდ ყველანაირი რეკლამა. ყველა სახის რეკლამას ვეწინააღმდეგები, ეს იქნება სატელევიზიო, რადიო თუ ინტერნეტ სივრცეში განთავსებული. არ ვიცი, ეს კამპანია რამდენად გაამართლებს, მაგრამ  ნებისმიერ ადამიანს, ვისაც ეს პრობლემა აქვს ჩემ გარშემო, ვისურვებდი, რომ აღარავის ჰქონოდეს, იმიტომ რომ ეს არის ის, რაც ადამიანს ღუპავს“, - განაცხადა ელენე კალანდაძემ.

კამპანია „დაიცავი შენი შვილის“ ლიდერი ანა დოლიძე, რომელიც სათამაშო ბიზნესის წინააღმდეგ, თანამოაზრეებთან ერთად, აქტიურად იბრძვის, ფეისბუკზე „ევროპაბეთის“ ინიციატივას პასუხისმგებლიანი თამაშის შესახებ გამოეხმაურა და კომპანიისგან აღნიშნული ნაბიჯი მოძრაობის მიერ მიღწეულ გამარჯვებად შეაფასა. 

"ამას ჩვენ ვითხოვდით, იმიტომ რომ ძალიან გვჭირდება არასრულწლოვნების დაცვა ონლაინ და სახმელეთო კაზინოებისგან. პირველი, რაც უნდა ვთქვა, რა თქმა უნდა, მისასალმებელია კომპანიის მხრიდან სოციალური პასუხისმგებლობის გააზრება და ეს მხოლოდ და მხოლოდ ხალხის მობილიზების, მოთხოვნისა და ბრძოლის შედეგია - არაფერი მოიპოვება მარტივად. მეორე, ჩვენ ვაგრძელებთ ბრძოლას, იმიტომ რომ დუმს უამრავი სხვა მსხვილი კომპანია და, რაც მთავარია, დუმს სახელმწიფო. როგორ შეიძლება, პარლამენტს, ხალხის მიერ არჩეულ ადამიანებს, რომელიღაც კომპანია ასწრებდეს. და მესამე, ჩვენ მოვახდენთ ამ დაპირებების შესრულების მონიტორინგს, იმიტომ რომ არ შეიძლება, ბიზნესმა უბრალოდ გააკეთოს რაღაც განცხადება და ჩვენ ამით დავკმაყოფილდეთ და გავჩერდეთ“, – აცხადებს ანა დოლიძე ფეისბუკ მიმართვაში.

პასუხისმგებლიანი თამაშის კონცეფციის სამი მიმართულება

კონცეფცია, რომელიც „ევროპაბეთმა“ დააანონსა, სამ ძირითად მიმართულებას ეყრდნობა. ესენია: პასუხისმგებლობა სათამაშო ბიზნესში, პასუხისმგებლობა კომუნიკაციაში და პასუხისმგებლობა საზოგადოების მიმართ.

თამაში სიამოვნებისთვის

„ევროპაბეთის“ 2019 წლის სარეკლამო კამპანიის ძირითადი მესიჯი, რომელსაც კომპანიის ბრენდ ამბასადორი, ცნობილი იტალიელი ფეხბურთელი ანდრეა პირლო აჟღერებდა, სწორედ „ითამაშე სიამოვნებისთვის“ იყო.

პასუხისმგებლიანი თამაშის კონცეფციის ეტაპობრივი დანერგვით, კომპანია უზრუნველყოფს არა მხოლოდ ცნობადობის ამაღლებასა და მომხმარებლის განათლებას ამ სფეროში, არამედ ისეთი ონლაინ ხელსაწყოების ამოქმედებას, რომლებიც უკვე დიდი ხანია, ევროპის წამყვანი გასართობი თამაშების კომპანიების პრაქტიკაში წარმატებით ფუნქციონირებს, რაშიც იგულისხმება ვიდეოვერიფიკაცია, თვითშეფასების ტესტი და სხვა ტიპის ხელსაწყოები.

აღსანიშნავია, რომ კომპანია სრულად ამბობს უარს გარე რეკლამაზე. მთელი საქართველოს მასშტაბით უკვე ჩამოიხსნა „ევროპაბეთის“ ბილბორდები და მის ნაცვლად ერთი კონკრეტული მესიჯი დაიწერა: www.responsible.ge. ვებგვერდი მომხმარებელს მისცემს ინფორმაციას იმის შესახებ, რა შემთხვევაში ვლინდება პრობლემური თამაშისკენ მიდრეკილება.

გარდა ამისა, 2020 წლიდან საათობრივად შეიზღუდება რეკლამა ტელევიზიასა და რადიოში, ხოლო ინტერნეტრეკლამა მაქსიმალურად ასაკობრივი შეზღუდვით გაკეთდება.

ევროპაბეთმა“ მიიღო გადაწყვეტილება, რომ საკომუნიკაციო არხებზე თვითრეგულაციით დაზოგილი მთლიანი ბიუჯეტი საზოგადოებისა და გარემოს განვითარების პროექტებს მოახმაროს. ამ მიზნით, 2020 წლის განმავლობაში 2,2 მილიონი ლარი დაიხარჯება. კერძოდ:

პასუხისმგებლიანი თამაშის შესახებ ცნობადობის გაზრდა - საინფორმაციო ვებგვერდები; პრობლემურ მოთამაშეებთან მუშაობა - ქოლცენტრი და თერაპია; თემატური სტატიები და სიუჟეტები

• სპორტის განვითარება - სპორტსმენებისა და პარასპორტსმენების, სპორტში მოღვაწე ადამიანების ხელშეწყობა; სპორტის მასობრიობის ხელშეწყობა; ინფრასტრუქტურული პროექტები

• ონლაინ მედიის განვითარება - ონლაინ მედიის გაყიდვის საერთაშორისო პრაქტიკის დანერგვაში ხელშეწყობა

• სოციალური პასუხისმგებლობის პროექტები

• ლოკალური კულტურის მხარდაჭერა და განვითარება.

ევროპაბეთისა“ და BETSSON-ის შესახებ

„ევროპაბეთი“ 4 წლის წინათ მთლიანად გადავიდა შვედური კომპანია BETSSON-ის (17 ბრენდი 10 ქვეყანაში) მფლობელობაში. პასუხისმგებლიანი თამაშის ქართულ ბაზარზე დანერგვა BETSSON-ის ერთ-ერთი პირველი ინიციატივაა. პასუხისმგებლიანი თამაშის კონცეფცია გამყარებული უნდა იყოს ბიზნესპროცესებით და ამას საკმაოდ დიდი დროითი და ადამიანური რესურსები მოხმარდება. საქართველოში სათამაშო ბიზნესი განვითარებადია და თანმიმდევრული ცვლილებების, დასავლეთ ევროპულ ქვეყნებში უკვე დანერგილი პრაქტიკების გაზიარებას საჭიროებს.

„ევროპაბეთი“ სათამაშო ბიზნესის ქართული ბაზრისთვის უნიკალურ კამპანიას დეკემბერში იწყებს და ის ეტაპობრივად გაგრძელდება. ყოველი კვარტალის ბოლოს „ევროპაბეთი“ წარმოადგენს ანგარიშს, რომელიც სრულად გამჭვირვალე იქნება და ნებისმიერ დაინტერესებულ პირსა თუ ორგანიზაციას მიეცემა შესაძლებლობა, ვებგვერდზე responsible.ge ნახოს, რა შედეგი ჰქონდა ამა თუ იმ კამპანიას.

 

კომენტარები