ძალიან საინტერესოა, რომ მან [მხატვარმა ლია უკლებამ] კი არ მოკლა ღვთისმშობელი, მან გააცოცხლა ღვთისმშობელი დღევანდელ ქართულ რეალობაში, 21-ე საუკუნის ქართულ რეალობაში იმიტომ, რომ ამ დისკუსიის საგნად აქცია ეს ტრადიციული ხატება, რომელიც ჩვენს კულტურაში არის ასე გამჯდარი. ჩვენ, რადგან წავაწყდით ამ ტრადიციულ იკონიკას ძალიან უცნაური რაკურსით, დავფიქრდით მასზე და დავფიქრდით ღვთისმშობლის არსზე, იმ მოცემულობაზე, რომელშიც ვართ, შესაბამისად, ის იდოელოგიური მოცემულობაც გადავიაზრეთ, რომელშიც ვიმყოფებით და მე მგონი, ამ იდეოლოგიის გადააზრება აშინებს საპატრიარქოს და ამაზეც არის მათი რეაქცია.
ე.წ. თვითმკვლელი ღვთისმშობელი
ცოფურაშვილი: უკლებამ კი არ მოკლა, გააცოცხლა ღვთისმშობელი, დავფიქრდით მასზე
tbl.ge/ht1
დაკოპირდა
ფილოსოფოსი თათა ხოფურაშვილი მხატვარ ლია უკლებას ნახატთან (ე.წ თვითმკვლელი ღვთისმშობელი) დაკავშირებით პატრიარქის განცხადებაზე, ტაბულას ეთერში, გადაცემა თეორემაში.
ამავე თემაზე
- ლია უკლებას ნახატი ტუნისის ფემინისტური ხელოვნების ფესტივალზე იქნება წარმოდგენილი
- ჯგერენაია: ჩვენს საზოგადოებაში არის ბევრი ფარისევლობა, ფსევდორელიგიურობა
- ანდრონიკაშვილი: რელიგიური გრძნობები საბაბია სხვისი თავისუფლების შეზღუდვისთვის
- მინდიაშვილი: ქრისტიანობის ყველაზე დიდი შეურაცხყოფა პატრიარქის ქადაგებებია
- მინდიაშვილი: ე.წ რელიგიური გრძნობების შეურაცხყოფა იესო ქრისტეს დაბრალდა