ძალიან ბევრი მსჯელობა მოჰყვა რელიგიის სწავლების საკითხს. თუმცა მოახერხეს და ისეთ საკითხზეც ვერ შევთანხმდით – შემოქმედის ცნება უნდა ისწავლებოდეს თუ არა. იმის გათვალისწინებით, რომ შემოქმედი ყველა რელიგიაში არსებობს ჩვენ შემთხვევაში მისი ცნება საერთოდ ამოღებულია. აქ მეორე პრობლემას შეიძლება წავაწყდეთ – მორწმუნე ოჯახის მორწმუნე ბავშვი რომ ჰკითხავს მასწავლებელს: განა თქვენ არ იცით, რომ შემოქმედი არსებობსო მაშინ რა ხდება... ახლა, თქმა იმის, რომ ,,მე და საზოგადოების" ფარგლებში რელიგია ისწავლება, ცოტა ხმამაღალი ნათქვამია. ჩვენ ვასწავლით რელიგიას ისტორიის თვალსაზრისით: სად რომელ საუკუნეში და როგორ გავრცელდა ესა თუ ის მრწამსი,
tbl.ge/1wlr
დაკოპირდა
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი ალექსანდრე ჯეჯელავა ჟურნალისტებთან შეხვედრისას, edu.aris.ge-ს ცნობით.
ამავე თემაზე
- კობახიძე: სკოლა პატრიოტულ სულისკვეთებაზე უნდა იყოს ორიენტირებული, პროექტი მომზადებულია
- კობახიძე: წელსვე უნდა უზრუნველვყოთ 2-3 ათასი კურსდამთავრებულისთვის 4 თვიანი სტაჟირების გავლა
- ამილახვარი: სკოლის დამამთავრებელ კლასებში პროფესიული განათლების სისტემა დაინერგება
- შინ სწავლების უპირატესობები და გამოწვევები
- IMF: 2019 წლის გეგმით განსაზღვრული 3 მილიარდი ლარი განათლებაში 2022 წელს არ დაიხარჯება